dinsdag 22 mei 2012

Tijd voor thee!


Hoewel ik heel graag iedere ochtend een koffie verkeerd drink 
ben ik een groot theeliefhebber. Ik drink er zeker anderhalve liter van per dag. 
Mijn keukenkastje puilt uit van de diverse soorten thee. 
Gelukkig heb ik de Tea Bar om de hoek waar ik als theeleut 
geheel aan mijn trekken kom. Als je een bezoek aan 
Amsterdam brengt moet je zeker even langs wippen. 

Thee was ook het eerste drankje wat ik mijn kinderen gaf naast de borstvoeding. 
Vaak ben ik komen ‘thee drinken’ toen ze groter werden. 

Thee drinken is ook een grote inspiratiebron voor filmers, fotografen, stylistes etc..
Voor iedereen die nog inspiratie nodig heeft voor 
een (verjaardags)feestje denk eens aan Alice in Wonderland als thema. 

Vandaag wat ‘thee inspiratie.‘

Foto via Pinterest
Foto: pinterest, Anne Claire Petit, Junior Magazine 
Design juices, pinterest

Oziobloom, Rodney SmithmodCloth

Pinterest, Hester Sanchez, Theeserviesje Greenjump


 Theedrinken in hippe neon kleuren


Marij Hessel, Theepot Rice, vrouwen thee van Tea Bar, Rice, feestjurk Tante Toes

Party inspiratie! Pinterest, The tomkat studio, Tea cup tower

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...