maandag 4 juni 2012

House keeping!

foto: house to home


Hoewel ik me eigenlijk vandaag moest concentreren op 
een opdracht voor het ontwerpen en vormgeven van een nieuw boek, 
lukte het me niet om de juiste inspiratie en concentratie te vinden.

In plaats daarvan hield ik me bezig met
het achterstallige huishoudelijke werk.
waarbij ik altijd goed kan nadenken.


vrolijke theedoeken van Rice.


 Ik surfde even op het web voor een huishoudelijke tip en wist
niet dat er zoveel sites bestaan over dit onderwerp
compleet met weekschema's zoals hieronder.

weekschema van time-warp-wife.blogspot.de

En natuurlijk met de meest uiteenlopende tips 
zoals het juist indelen en inrichten van je keuken, kinderkamers, 
schoenen, kasten, natuurlijke en homemade schoonmaakmiddelen,
vlekkenverwijderaars, patronen voor keukenschorten, 
DIY's met bestempelen van theedoeken etc...



Zelf zou ik me nooit aan zo'n schema kunnen houden
maar ik vond het wel grappig om het te lezen.
Wie weet vindt je er zelf nog de gouden tip!
Hier wat handige links naturemoms, naturalmothersnetwork.com,





Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...